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Manchao Diagonal 58Mm Vf-01 Cx30 Vulcaflex
Histórico de preços
Ficha Técnica e Modo de uso:
O Manchão A Frio Vf-01 58mm da Vulcaflex é a solução ideal para quem busca qualidade e eficiência na reparação de pneus.
Composto por 30 peças, este produto é perfeito para consertos em pneus diagonais de passeio e carga, garantindo um desempenho superior.
Seu desenho de lonas foi desenvolvido para atender rigorosamente as exigências dos pneus, repondo a capacidade de absorção de impactos e prolongando a vida útil do seu veículo.
A forma quadrada do remendo proporciona uma cobertura eficaz, enquanto a marca Vulcaflex é sinônimo de confiança e durabilidade.
Este item novo é compatível com carros e caminhonetes, tornando-se uma escolha versátil para qualquer motorista que valoriza a segurança e a performance.
Não deixe de garantir a qualidade do seu veículo com o Manchão A Frio Vf-01!Unidades por kit: 10Características principais
Vulcaflex 10 VF- 01 10 Outros
Linha Pesada Quadrada 80 mm
Uma solução duradoura para reparos de pneus com o Manchão Diagonal 58mm VF-01 da Vulcaflex.
Este kit conveniente, contendo 30 unidades, é essencial para profissionais que buscam restaurar pneus de maneira confiável e eficaz.
Cada manchão é projetado com precisão e durabilidade, garantindo uma vedação segura e duradoura em furos e danos diagonais.
Confie na qualidade comprovada da Vulcaflex para manter seus pneus em ótimas condições por mais tempo.
Como quem comprou avalia este produto
April 27 2025
Can you review the torsion beam rear suspension for the CX30? Does it compromise passenger comfort in the rear seats?
April 27 2025
Good Mazda has seen ur video & updated its AWD. Can you test VW Haldex gen5?
April 27 2025
How come you never test any ford explorer products do you not like fords or what
April 27 2025
I really wish Mazda released a high trim model option to have painted plastic cladding. Volvo gives the option and the old RAV-4 platinum had it. Makes a big difference in looks.
April 27 2025
Yes, it works much better, but I remember you tested the new Mazda3 AWD and did well without needing this new system.
Wondering why is different across the range. Its suppose this new system "locks" the rear differential electronically (as per Australian site) yet the rear wheel spin faster than the one on the ground, and the front wheel with no contact still spin a lot.
Still is very good because it goes up without much efforts. But after reading how the system works, I was expecting something much better.
April 27 2025
WOW !!! where can I buy this button that I put in my car!?!? ......
April 27 2025
Should be intelligent enough to not require a button. Rear axle reacts fast enough without it. Front axle should also.
April 27 2025
Can you do the test with the transmission in a lower gear going up the angle? It would probably have less wheel slip.
April 27 2025
So if I ever find myself driving diagonally on a loading ramp I should engage offroad mode? Gotcha.
April 27 2025
Nice performance - this offroad button / mode works like the X-Mode from Subaru !!!
April 27 2025
Ah, so I have you guys to thank for not being able to turn TCS off and do snow donuts in my CX30
April 27 2025
Comment on fait de Donuts avec un CX-30. J ai essayé mais les systemes de sécurités embaques.
April 27 2025
Why the shit does my fiat 500 have far better limited slip control than this thing? This Mazda takes 3 business days to redirect power in a front wheel slip situation and it’s a front wheel biased system.