Exportar para excel   Acessórios para Veículos > Peças de Carros e Caminhonetes > Injeção > Regulador de Pressão >

Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171

Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
Encontraproduto.com.br - Regulador Pressao Combustivel Ranger Explorer V6 Mazd Ds1171
rastreando melhor oferta ...


R$159,90 à vista


Avaliação mais recente
4
Características
R$155.1
Melhor Oferta
Mercado Livre
R$159.90
Compre sua peça
R$243.63   R$170.54
Oferta

Ficha Técnica e Modo de uso:


APLICACOES: FORD Aerostar 4.
0 V6 12v Gasolina 1991 Ate 1997 Explorer 4.
0 V6 12v Gasolina 1991 Ate 1998 Ranger 4.
0 V6 12v Gasolina 1991 Ate 1998 B4000 4.
0 V6 12v Gasolina 1994 Ate 1997 Navajo 4.
0 V6 12v Gasolina 1992 Ate 1994 CODIGOS DE PRODUTOS SEMELHANTES: ACDelco: 217400 ACDelco: 217364 ACDelco: 217370 ACDelco: 217367 Delphi: PRD00001 GM: 17113271 GMC: 17103467 GMC: 17089203 GMC: 17107478 GMC: 17107483 GMC: 17107491 GMC: 17112555 GMC: 17112589 GMC: 17122283 ISUZU: 8171222830 LP: 47001213 Marelli: RP139002 SATURN: 21015427 SATURN: 21007005 STANDARD MOTOR: PR105 Schuck: SK614 VDO: 412202271R Nao nos responsabilizamos pela aplicacao do produto.
Recomendamos que o mesmo seja aplicado por profissionais capacitados.
Garantia: O Produto Anunciado tem Garantia de 3 Meses a partir da data da compra.
SO INJECAO DISTRIBUIDORA - Ha 22 anos sendo o melhor em Injecao Eletronica



Como quem comprou avalia este produto





June 17 2025

5
  boris4martin


Paul, good video man...you should have more views! Thanks for posting. Only other thing Id add which is important to check is the fuel pressure inertia switch! If that sucker has tripped, then youll be getting no power to fuel pump, which may mislead you to think its dead, or that your having other electrical issues (fuses/relays) which you might not be. Also (know this is simple) but some people might not know where to connect the fuel pressure tester, could be worthwhile showing that thanks for vid

June 17 2025

4
  bambamh2067


I Prime Went Up 20 Then Torn On up To 31 Shut It Down Stayed At 31 Plug The Hose Still At 30 But It Starts Right Up What That Mean ?

June 17 2025

4
  richardbarrett4065


Hey , thanks for alerting me to inertia switch ! Truck would not start after fender bender ... no fuel ... I was ready to replace fuel pump . You saved me lotsa work . Well done video

June 17 2025

5
  fullofbaddassness


Is there aaaannyyyy way you could send me pics somehow of the vacuum hoses. The diagrams that I find are horrible!

June 17 2025

5
  franciscomacias9603


Did mine 35 psi at priming, then 35 at running, during reving it maintained 30 to 35, when I pushed it to floor psi dropped to 20, removed vacuum line PDI went to 41 psi.......Im suspecting a weak fuel pump....or dirty filter. No leak from regulator when I removed the vacuum line.